Çalışan Kadınlar İçin Özel Tüp Bebek Programı

Tedavi sırasında iş vereninizin veya amirinizin stresini de yaşamayın. Günümüzde hayat şartlarından dolayı gittikçe daha fazla kadın çalışmakta ve ekonomiye fayda katmaktadır. Çalışan kadınlarda özellikle tıbbi sorunlarında en önemli sıkıntı zaman darlığından dolayı doktora gidememektir.

Prof. Dr. Ulun ULUĞ tarafından yazıldı. 0 yorum 5429 görüntüleme

Tüp bebek tedavisi neden iş kaybına yol açar?

Tedavi, yaklaşık 2 haftalık bir süreç olduğu için ve bu dönemde en az 5 kez kontrollere gelmeleri gerektiğinden, çalışan kadınlar için ciddi bir iş kaybına yol açmaktadır. Ultrasona girme, bazen kan verme, sonucun çıkması ve ilaçların kullanılması nerdeyse birkaç saatlik zaman kaybına neden olur. Bunların üstüne trafik de tuz biber ekmektedir. Netice itibari ile, kontrolüne gelen hasta bazen eşi de en az yarım günlerini harcamaktadır.

Esnek muayene saatleri önemli

Programda esnek muayene saatleri ayarlanarak sabah çok erken hasta kontrolleri başlamakta ve çalışan çiftler işlerine yetişmektedirler. Aynı şekilde akşamüstü geç saatlerde kontroller yapılarak daha konforlu ve stressiz bir tedavi yaşamaktasınız.